Thursday, May 10, 2012

They Try To Strike Him Down

Over at the left-wing Politico, the headline is "Limbaugh Boycott Cost 'Millions." But once you actually click on the story, you get the real story:
"It hit us pretty hard," Dickey said during a call with financial analysts yesterday. "A couple of million bucks in the first quarter and a couple of million bucks in quarter two."

Dickey would not give exact figures, but said the "millions" accounted for "about one percent" of the roughly $245 million in first quarter revenues, and said he expected revenue to return to normal in June.

Cumulus owns just 38 of the 600 stations that air the Rush Limbaugh Show, which is nationally syndicated by Cumulus's competitor, Clear Channel Media. For its part, Clear Channel saw total revenues increase 6 percent the first quarter of 2011 to $671.5 million in the first quarter of 2012, according to MediaPost.
You have to wonder how much this failed boycott cost the suckers who contribute money to the anti-Semitic, Soros-funded, tax exempt Media Matters who led the campaign.


Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

Links to this post:

Create a Link

<< Home